woensdag 28 oktober 2009

Ik wil weer werken.

Ik wil weer verder gaan met mijn leven. Zit nu al 2 jaar en 1 maand thuis en ben t alweer goed zat met al die beperkingen die het met zich meebrengt. Miss een paar dagen per week receptie bij de sportschool doen ofzo, of receptie bij t zwembad verderop... IETS!! Of op een evenementenbureau werken. Lijkt me leuker maja... Er zit een gigantisch gat in mijn CV op dit moment en om weer als tiepmiep/officemanager aan de slag te gaan zie ik niet helemaal zo erg zitten. Of t moet bij een klein, creatief bedrijf zijn. Met die multinationals heb ik t nu wel n beetje gehad. Graag zie ik resultaat van mijn geleverde werk, wil niet langer een nummertje of radartje in t grote geheel zijn. Don't get me wrong, ik heb veel geleerd bij Newsweek International, Philips, Nike, UPC, KPMG, Ubachs & Wisbrun etc etc maar ik ga toch liever voor n kleiner bedrijf.

Naja eerst maar douchen want na maanden slacken vandaag hard gebeuld in de gym. Van mij mag dat ding wel om 7 uur open gaan voortaan. Heb gemerkt hoe ik het gemist heb, lekker beulen en in de ijzers hangen. Gelukkig kwam mijn neef me halen dat scheelt wel om samen te trainen, lekker, fijn, fit gevoel en liefde... Heel veel liefde voor mijn neven!

1 opmerking:

  1. Hai mag, mss ken je me nog van de lagere school en wil je me toevoegen op facebook: claudia van den berg....ik merk t wel. Bel al n tijd aan t zoeken naar jou en heb je nu gevonden. Wil ff bijkletsen met je. Je kunt me mss vinden onder cycloptica
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen