zaterdag 1 augustus 2009

Raw Rythem Festival

Raw Rythem Festivalvandaag, 10:44
Ik kan er heel veel over zeggen wat er allemaal niet klopte en waarom, maar eigenlijk wil ik niet meer kwijt dan dat als je na 7 jaar de opvolger van Drum Rythem weer opzet je op zijn minst moet regelen dat ál je coördinatoren ervaring hebben met hun afdeling en genoeg betaald krijgen om hun best te doen. En niet pas 2 weken van tevoren mensen gaan ronselen als 'vrijwilliger' om te coördineren die nog minder weten ervan dan de 'vrijwilligsters' die kassa zitten zelf. Sjeez louise!! Khad écht een Melkweg flashback toen die dame in kwestie bij élke vraag van ons 't even moest gaan vragen aan de manager' en daardoor een half uur tot n uur wegbleef.

m.a.w. Mxxie gaat vandaag helemaal niet meer daar werken aangezien ik gisteren van 5 tot half 5 noeste arbeid heb verricht wat niét de bedoeling was! Ik heb zwart licht/fakkelbrigade/lady saw en wel meer gemist daardoor. En ga écht niet meer voor nix werken. Fuck that!! Hopelijk kan ik vandaag n paar leuke shows meepakken...
Oh en natuurlijk heb ik zelf geen muntje voor de wc's daar strax hahaha. Shit!!

Maja, Ryan Leslie was niet slecht en Legalize It waren erg gezellig aan t draaien nog. Lamb vonnik om te janken maaaaaaaaaaayne. Ik werd echt droevig van hun deuntjes, serieus! Wix draaide ook wel leuk. Dit alles hebben we meegekregen omdat we pal achter een ingang daar zaten (en wegtrilden ook maar dat terzijde). En ik heb me de tering gelachen in dat hokje met me beste vriendinnetje. Hoe later t werd hoe belachelijker mensen gingen doen en hoe meer ze wilden sjoemelen om muntjes. Schitterend gewoon. We konden meteen ons 20 jaar samenzijn vieren 's nachts dus dat was wel leuk. Het was duidelijk dat we goed op elkaar ingezpeeld zijn door de jaren heen want we gaven antwoord voor elkaar, of tegelijkertijd alsof we tweelingen zijn (zijn we ook maar dan van sterrebeeld)
In t andere 'hokje der ongein' zaten de supersisters en ook die hadden meer pret dan je zou denken. Great minds think alike I guess. Tis dat Sil en Nance te ver van ons afzaten anders hadden we ze vast kunnen horen schaterlachen hahaha

Oh well, we had fun and that counts for sumtin' as well right? Vandaag maar lekker slenteren en boys pesten... Hoera!

Afz:
De SuperKassaDames (van ons alle vier dus)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten