maandag 15 juni 2009

Het was n goede dag vandaag

Al een hele toer achter de rug gehad voor vandaag en dat allemaal voor 2 uur vandaag. Eerst wat financiën regelen en daarna met mamalief de Maandagmarkt opgegaan en n jurk gevonden voor de bruiloft vrijdag maar ik twijfel nog of ik die zal dragen. Ik denk dat ik toch maar ga voor n creatie van Poema Jones www.poemajones.com of n So-Sally outfit. Support my girls ya know. Mijn marktuurtjes met moeders zijn me dierbaar zeker nadat die chick in t ziekenhuis terechtkwam 1,5 week geleden. Ik ben me kapot geschrokken maar ze kan er nog om lachen. Ze is in ieder geval genoeg kilo's kwijt inmiddels voor mijn broertjes bruiloft vrijdag. Yeah! Wel raar om dr nu zo te zien, zo magertjes, zo fragiel en beetje bleekjes nog. Maar hey, I still got my moms around me and that is a good thing. Gotta be real, I hate her sikkelcel yo. Stupid illness that is wearing her out!

Verder net heerlijk geslapen met me harige ventje én blij verrast met 2 boeken. Thanx Gem en Kiko!! Me veeeeeery happy ;-) Die DETOX kuur werkt als n tierelier, zelfs mama zei dat ik was afgevallen. Nog even volhouden ma tis moeilijk als je Pakistaanse onderbuurman om 11 uur in de avond begint met koken en je roti en bara's ruikt. Shitzooi!! Grrr, ik verlang ernaar om te kauwen. Dat gedieet is niets voor mij man. Nu maar eerst Da Shizzmeister uitlaten en me groenten voor vandaag wegwerken. Dan kan een mens als ik weer normaal nadenken.

1 opmerking:

  1. hi mxstr,

    wat ontzettend dapper (en waardevol!) dat je jouw ervaringen met BPS met anderen wilt/kunt delen.

    het lijkt mij interessant om te lezen wat er vooraf gegaan is aan de diagnose, d.w.z. hoe ben je er toe gekomen om een psychiater/psycholoog op te zoeken?

    alvast bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen